Izenburua Egileak Urtea Mota Erakundea Jakintzak
Donostiako Unibertsitate Eskola Politeknikoko ikasleen ahalmen espazialaren azterketa: neurria eta estrategiak Modesto Arrieta Ilarramendi, Kontxi Medrano Samaniego, Iera Arrieta Kortajarrena 2008 Artikulua TANTAK Matematika, Pedagogia, Unibertsitatea
Psikopedagogoaren profil profesionalaren inguruko ekarpenak Ana Aierbe Barandiaran, Isabel Bartau Rojas, Juan Etxeberria Murgiondo, Javier Galarreta Lasa, Kontxi Medrano Samaniego, Arantza Uribe-Etxebarria Flores, Francisca Arbe Mateo 2007 Artikulua TANTAK Pedagogia, Psikologia
Heziketa bereziaren inguruko legediaren garapena Euskal Autonomi Erkidegoan Elena Bernaras Iturrioz, Kontxi Medrano Samaniego, Lucy Sepulveda 2006 Artikulua TANTAK Euskal Herria, Hezkuntza (Eskola), Zuzenbidea
Practicuma: hezkuntzari aplikaturiko psikologiarako ibilbidea Kontxi Medrano Samaniego 2002 Irakasgaia UPV/EHU Pedagogia, Psikologia
Zeharkako gaien integraziorako esperientzia bat kultur aniztasunaren ikuspegitik (neska eta mutil saharauientzako donostiako gida) Felix Basurko Motriko, F. Bermejo , Begoņa Martinez Dominguez, Kontxi Medrano Samaniego, Begoņa Munarriz Iraņeta 1999 Artikulua TANTAK Didaktika, Euskal Herria
Sexuen araberako ezberdintasunak garapen etiko-moralean (Euskal Herrian burututako ikerketa bat) Kontxi Medrano Samaniego, Lontxo Oihartzabal Rezola 1998 Artikulua TANTAK Pedagogia, Psikologia
Piaget/Kohlberg: ezagutza etikoaren garapena Kontxi Medrano Samaniego 1998 Hitzaldia Uda Ikastaroak (UPV/EHU) Filosofia, Psikologia
Komunikazioa eta irudikapena: gaztelaniaren irakaskuntza euskara-gaztelania irakaskuntza elebidunean gaztelania bigarren (2h) denean E. Barrio , Felix Basurko Motriko, F. Bermejo , M. Dafance , Begoņa Martinez Dominguez, Kontxi Medrano Samaniego, Begoņa Munarriz Iraņeta 1996 Artikulua TANTAK Euskal Herria, Pedagogia
El psicosociologo en la clase Kontxi Medrano Samaniego 1992 H.A.A. TANTAK Hezkuntza (Eskola), Psikologia
Kultur-elkartasuna eta balioekiko hezkuntza Kontxi Medrano Samaniego, Lontxo Oihartzabal Rezola 1992 Artikulua TANTAK Pedagogia