Izenburua |
Egileak |
Urtea |
Mota |
Erakundea |
Jakintzak |
Nola bihurtu aurrez aurreko ikastaro bat online ikastaro? |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2022 |
Ikastaroa |
UEU |
Pedagogia, Informatika |
UEUren Online ikaskuntzarako eredu pedagogikoaren sorrera eta garapena |
Abel Camacho Romero, Mikel Iruskieta Quintian, Ainhoa Latatu Nuņez, Pedro Lonbide Lizarralde |
2021 |
Artikulua |
UZTARO |
Pedagogia, Internet, Unibertsitatea, Euskal Herria |
Pandemia, hezkuntzan behar genuen bultzada ote? |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2020 |
H.A.A. |
UEU arg |
Hezkuntza (Eskola), Teknologia |
UEU-ren irakaskuntza telematikorako eredu pedagogikoa indartzeko ebaluazio-prozesua |
Abel Camacho Romero, Rakel Gamito Gomez, Pedro Lonbide Lizarralde |
2017 |
H.A.A. |
UPV/EHU arg |
Pedagogia, Informatika |
Komunikazio didaktikoa, ikasteko ingurune birtualetan |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2016 |
Artikulua |
HIZPIDE |
Pedagogia, Informatika, Internet |
Zer dugu Moodle-ren kontra? Eta alde? |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2016 |
Artikulua |
HIZPIDE |
Pedagogia, Informatika |
Moodlen irakaskuntza eraginkorra nola? |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2016 |
Ikastaroa |
UEU |
Pedagogia, Internet |
Nola dinamizatu komunikazioa Moodle-n |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2016 |
Ikastaroa |
UEU |
Pedagogia, Informatika, Internet |
Moodle 2.3-ren erabilera aurreratua |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2015 |
Ikastaroa |
UEU |
Informatika, Internet |
Moodle-ren itxura hobetzeko trikimailuak |
Abel Camacho Romero, Pedro Lonbide Lizarralde |
2015 |
Ikastaroa |
UEU |
Informatika, Internet |