Inguma
Euskal Komunitate Zientifikoa
Home
About Inguma
Data
Home
About Inguma
Data
Contact
EU
ES
EN
FR
Padilla Moyano, Manuel
Author
Document:
27 References
ORCiD:
0000-0002-2051-2885
Affiliations:
UPV/EHU
Document (27)
Document (27)
Articles (18)
Introductions (7)
PHDs (1)
Conferences (1)
Contact
Data
Alphabetically
<
1
2
3
>
Emaitza orriko:
10
25
50
100
250
500
"Aucun prophète n'est bien reçu dans son pays". Ana Ürrüti (1826-1900) ebanjelista eta itzultzailearen bizitza eta gutunak
Manuel Padilla Moyano
Article
2023
Filologia, Euskal Herria
ASJU
View
"Feitac espravi dutuçu": partizipio sail berri bat Zuberoan
Manuel Padilla Moyano
Article
2018
Hizkuntzalaritza, Euskalkiak
ASJU
View
"Le Dauphin" itsasontziko euskarazko gutunak (1757): lehen hurbilketa
Xabier Lamikiz Gorostiaga
,
Manuel Padilla Moyano
,
Xarles Videgain Castet
M.C.P (artikulua)
2013
Euskara, Filologia
UPV/EHU arg
"Le Dauphin" itsasontziko gutuneria (1757) edo euskararen historia behetik
Manuel Padilla Moyano
Article
2015
Filologia, Hizkuntzalaritza, Euskalkiak
LAPURDUM
View
(Des)genitibizazioaren historiaz gehiago: genitibozko subjektu iragangaitzak (ISGEN) ekialdeko euskaran
Manuel Padilla Moyano
M.C.P (artikulua)
2013
Hizkuntzalaritza, Euskara
UPV/EHU arg
Begiak ez gaitzala tronpa: zer (ez) den filologia
Manuel Padilla Moyano
,
Oxel Uribe-Etxebarria Lete
Conference
2015
Filologia
UEU
Ekialdeko euskararen komitatiboa polimorfismoaz harago
Manuel Padilla Moyano
Article
2021
Hizkuntzalaritza, Euskalkiak
ASJU
View
Eranskina: Euskara Île Royalen, dokumentuen argitan
Manuel Padilla Moyano
Article
2015
Filologia, Hizkuntzalaritza, Euskalkiak
LAPURDUM
View
Euskararen langutzaile ahantziaz: *iron aditzaren historia
Manuel Padilla Moyano
Article
2013
Euskara, Filologia
FONTES LINGUAE VASCONUM
View
Geroaldiko partizipio prospektiboaren polimorfismoa eta "-n"-dun aditz klasea
Beñat Oihartzabal
,
Manuel Padilla Moyano
Article
2018
Hizkuntzalaritza, Euskara
ASJU
View
<
1
2
3
>
Emaitza orriko:
10
25
50
100
250
500
Contact the author
Your Name
Phone number
E-mail
Subject
Message
_