Bilatu dokumentuak
Iragazkiak
Egileak
Erakundeak
Jakintza-arloak
Urteak
Izenburua | Egilea(k) | Fitxategi mota | Jakintza-arloak | Erakundeak | Urtea |
---|---|---|---|---|---|
Haurraren autonomia goiztiarrari ematen zaion sostenguaren behaketa sistematikoa: janztea, Budapesteko Emmi Pikler haur-eskolan | Artikulua | 2022 | |||
Haurren autonomia goiztiarraren garapena eta Haur Hezkuntza Graduko irakaslegaiak. Aldagai parte-hartzaileak | Artikulua | 2020 | |||
Haurtzaroaren psikologia | Kapituluak eta ponentziak | 2018 | |||
Pikler-Lóczy Eredua: zaintzea denean hezkuntzaren abiapuntua | Artikulua | 2014 | |||
Aucouturier Praktika Psikomotoreari Behaketa Metodologiaren aplikazio baten sistematizazioa | Artikulua | 2010 | |||
Psikomotrizitatea haurreskolan | Ikastaroa | 2010 | |||
Psikomotrizitatea haurreskolan | Ikastaroa | 2010 | |||
Guía de autodisciplina. Cómo transformar los problemas de conducta en objetivos de autodisciplina | Kapituluak eta ponentziak | 2009 | |||
Psikomotrizitatea hezkuntzan nola erabili | Ikastaroa | 2009 | |||
Psikomotrizitatea hezkuntzan nola erabili | Ikastaroa | 2009 |
Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2
URLa
duelarik.
Copyright © 2024 UEU