Bilatu dokumentuak
Iragazkiak
Egileak
Jakintza-arloak
Urteak
Izenburua | Egilea(k) | Fitxategi mota | Jakintza-arloak | Erakundeak | Urtea |
---|---|---|---|---|---|
Trantsizioa eskola txikietatik bigarren hezkuntzara. Aldagai lagungarrien bila | Artikulua | 2015 | |||
Taylorismoaren berrasmakuntza: euskal kooperatiba baten kasua | Artikulua | 2004 | |||
Kulturgintzari begiratzeko betaurreko berriak. Bertsolaritzatik ikasten | Artikulua | 2019 | |||
Kultura ez da bat-batekoa. Bertsolaritza aztergai | Liburua | 2019 | |||
Irakaslearen rolari buruzko eztabaida. Ekarpen garaikideak eta historikoak uztartzen | Artikulua | 2014 | |||
Immigrazioaren berri onak euskararentzat | Artikulua | 2020 | |||
Iman-lekuak eta zirkulu kolaboratiboak, kulturasorkuntza biziberritzeko gako | Artikulua | 2021 | |||
Ibilbide akademiko-profesionalak prekarizazio estratifikatuaren garaian: meritokrazia auzitan | Doktorego-tesia | 2011 | |||
Euskal literaturaren irakurleak zenbat eta nolakoak diren aztergai. Soziolinguistikako datuetatik eta irakurketa-ohiturei buruzko ikerketetatik abiatuta | Artikulua | 2013 | |||
Euskal hedabideak Euskal Autonomi Erkidegoan | Artikulua | 2008 |
Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2
URLa
duelarik.
Copyright © 2024 UEU