Idoiaga Mondragon, Nahia

Dokumentuak:
23 Erreferentzia
ORCID:
0000-0003-0345-8570
Filiazioak:
UPV/EHU
_

Bilatu dokumentuak

Dokumentu kopurua: 23

Erakutsi
Izenburua Egilea(k) Fitxategi mota Jakintza-arloak Erakundeak Urtea
Euskaraz argitaratzeko edo ez argitaratzeko arrazoiak: Gizarte Zientzietako ikertzaileen kasua
  1. Garbiñe Bereziartua Etxeberria
  2. Nahia Idoiaga Mondragon
  3. Mari Mar Boillos Pereira
Artikulua
  1. Hizkuntzalaritza
  2. Zientzia
  3. Euskara
  1. UZTARO
2025
Segurua al da eskolara bakarrik joatea? Generoaren eragina haurren mugikortasun autonomoan
  1. Naiara Berasategi Sancho
  2. Israel Alonso Sáez
  3. Nahia Idoiaga Mondragon
  4. Idoia Legorburu Fernandez
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Psikologia
  3. Haurrak
  4. Generoa
  1. UZTARO
2023
Familia aniztasunaren trataera Haur Hezkuntzako ikasgeletan: irakasleen aurreiritziak eta eskoletako materiala
  1. Nahia Idoiaga Mondragon
  2. Alize Olazar Intxausti
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Soziologia
  1. IKASTORRATZA
2022
Haur eta gazteen kontrako sexu abusuen sekretua hausten. Profesionalentzako oinarrizko edukiak
  1. Nahia Idoiaga Mondragon
  2. Maitane Urizar Elorza
Liburua
  1. Soziologia
  2. Zuzenbidea
  3. Psikologia
  4. Sexualitatea
  5. Gazteak
  6. Haurrak
  1. UPV/EHU arg
2022
Familia barneko sexuabusuen sekretua apurtzen: #MeTooInceste txioaren analisia Iramuteq softwarearen bidez
  1. Nahia Idoiaga Mondragon
  2. Maitane Belasko Txertudi
  3. Amaia Eiguren Munitis
  4. Maitane Urizar Elorza
Artikulua
  1. Psikologia
  2. Komunikabideak
  3. Sexualitatea
  4. Haurrak
  1. UZTARO
2022
Haur Hezkuntzako profesioaren feminizazioa: Egungo egoeraren azterketa eta maisu maistren identitate profesionalerako inplikazioak
  1. Nahia Idoiaga Mondragon
  2. Gorka Enbeita Gerrikaetxebarria
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Haurrak
  3. Soziologia
  1. TANTAK
2022
Adineko pertsonek COVID-19 pandemiari aurre egiteko erabiltzen dituzten irudikapen sozial eta emozionalak aztertzen
  1. Naiara Berasategi Sancho
  2. Nahia Idoiaga Mondragon
  3. Amaia Eiguren Munitis
  4. Maitane Pikaza Gorrotxategi
Kapituluak eta ponentziak
  1. Psikologia
  2. Adinekoak
  1. UEU arg
2021
Bertso-eskolak, nerabezaroan hezteko espazio gisa
  1. Nahia Idoiaga Mondragon
  2. Garazi Navarro Ugarteburu
Artikulua
  1. Bertsolaritza
  2. Hezkuntza (Eskola)
  3. Gazteak
  1. UZTARO
2021
Konduktismo eta konstruktibismotik abiatuz Haur Hezkuntzako ikasgeletako praktika hezigarrien azterketa
  1. Nahia Idoiaga Mondragon
  2. Maitane Belasko Txertudi
  3. Ana Carbajo Díaz
Artikulua
  1. Pedagogia
  2. Psikologia
  3. Haurrak
  1. IKASTORRATZA
2020
Zer emozio pizten dizkigu hilerokoak?
  1. Nahia Idoiaga Mondragon
  2. Maitane Belasko Txertudi
Artikulua
  1. Psikologia
  2. Soziologia
  3. Generoa
  4. Gazteak
  5. Euskal Herria
  1. UZTARO
2019

Laguntzaileak

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Babesleak

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU