Garro Larrañaga, Eneritz

Document:
15 References
ORCiD:
0000-0002-6148-8383
Affiliations:
Mondragon Unibertsitatea
_

Search for documents

Dokumentu kopurua: 15

Show
Title Author(s) Document type Knowledge-areas Organizations Year
Adi proiektua. Nola erantzun eskolan aniztasun sozioekonomiko, kultural eta linguistikoari?
  1. Nerea Alzola Maiztegi
  2. Nekane Arratibel Insausti
  3. Amelia Barquin Lopez
  4. Ane Perez Saies
  5. Pilar Sagasta Errasti
  6. Karmele Perez Lizarralde
  7. Eneritz Garro Larrañaga
  8. Nagore Ipiña Larrañaga
  9. Marta Quintas Quintas
  10. Eunate Arebiotorre Landeta
(Show more +5)
Article
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Pedagogia
  3. Soziologia
  1. JAKINGARRIAK
2017
Debate sozio-zientifikoaren lanketa irakasleen prestakuntza-prozesu gogoetatsu baten barruan
  1. Arantzazu Ozaeta Elorza
  2. Matilde Sainz Osinaga
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
Chapters and proceedings
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UPV/EHU arg
2021
Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena
  1. Arantzazu Ozaeta Elorza
  2. Matilde Sainz Osinaga
  3. Idurre Alonso Amezua
  4. Eneritz Garro Larrañaga
  5. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
Article
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. IKASTARIA
2012
Debatearen lanketa eskolan euskaraz eta gaztelaniaz: zer ikasi dute ikasleek esku-hartze didaktiko baten ondotik?
  1. Matilde Sainz Osinaga
  2. Eneritz Garro Larrañaga
Conference
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UEU
2019
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleen argudiaketa zientifikoa: euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez idazten
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Ainara Imaz Aguirre
  3. Amaia Lersundi Perez
  4. Roberto Arias Hermoso
Article
  1. Hizkuntzalaritza
  2. Hezkuntza (Eskola)
  3. Euskara
  4. Gaztelania
  5. Ingelesa
  1. EUSKERA
2025
Diskurtso erreferituaren erabilera jendaurreko debateetan
  1. Eneritz Garro Larrañaga
Article
  1. Euskara
  2. Hizkuntzalaritza
  1. GOGOA
2008
Eleaniztasun gehigarriaren erronka: HUHEZIko hizkuntza plangintza Irakasle Ikasketetan
  1. Pilar Sagasta Errasti
  2. Karmele Perez Lizarralde
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Begoña Pedrosa Lobato
Article
  1. Euskal Herria
  2. Soziolinguistika
  3. Unibertsitatea
  1. BAT
2010
Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen
  1. Arantzazu Ozaeta Elorza
  2. Eneritz Garro Larrañaga
  3. Nagore Ipiña Larrañaga
Article
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. TANTAK
2018
Gelako interakzioa: irakasleen esku-hartzea eta ikasleen ahozko ekoizpena. Jolas arauen azalpena Lehen Hezkuntzako ikasleen eskutik
  1. Diego Egizabal Ollokiegi
  2. Arantzazu Ozaeta Elorza
  3. Matilde Sainz Osinaga
  4. Karmele Perez Lizarralde
  5. Eneritz Garro Larrañaga
Article
  1. Euskara
  2. Glotodidaktika
  3. Haurrak
  4. Hezkuntza (Eskola)
  5. Soziolinguistika
  1. EUSKERA
2009
Ikasleen hizkuntza erabileraren eta kalitatean eragiteko elkarrekintza didaktikoa ardatz
  1. Idurre Alonso Amezua
  2. Karmele Perez Lizarralde
  3. Eneritz Garro Larrañaga
Article
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Glotodidaktika
  3. Euskara
  1. JAKINGARRIAK
2021

Contributors

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Sponsors

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU