Garro Larrañaga, Eneritz

Documentos:
15 Referencias
ORCiD:
0000-0002-6148-8383
Afiliaciones:
Mondragon Unibertsitatea
_

Buscar documentos

Dokumentu kopurua: 15

Mostrar
Título Autor(es) Tipo de documento Áreas de conocimiento Organizaciones Año
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleen argudiaketa zientifikoa: euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez idazten
  1. Roberto Arias Hermoso
  2. Amaia Lersundi Perez
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Ainara Imaz Aguirre
Artículo
  1. Hizkuntzalaritza
  2. Hezkuntza (Eskola)
  3. Euskara
  4. Gaztelania
  5. Ingelesa
  1. EUSKERA
2025
Ikasleen hizkuntza erabileraren eta kalitatean eragiteko elkarrekintza didaktikoa ardatz
  1. Karmele Perez Lizarralde
  2. Eneritz Garro Larrañaga
  3. Idurre Alonso Amezua
Artículo
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Glotodidaktika
  3. Euskara
  1. JAKINGARRIAK
2021
Debate sozio-zientifikoaren lanketa irakasleen prestakuntza-prozesu gogoetatsu baten barruan
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
  3. Matilde Sainz Osinaga
  4. Arantzazu Ozaeta Elortza
Capítulos y ponencias
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UPV/EHU arg
2021
Irakaslearen jardueraren analisian oinarrituriko prestakuntza. Kultura-aldaketa bat ikastetxean
  1. Arantzazu Ozaeta Elortza
  2. Eneritz Garro Larrañaga
  3. Itziar Plazaola Rezola
Capítulos y ponencias
  1. Pedagogia
  2. Glotodidaktika
  1. UPV/EHU arg
2020
Debatearen lanketa eskolan euskaraz eta gaztelaniaz: zer ikasi dute ikasleek esku-hartze didaktiko baten ondotik?
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Matilde Sainz Osinaga
Conferencia
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UEU
2019
Ikastetxeko hizkuntza-proiektua, hautuak egiteko eta ikastetxea eraldatzeko aukera
  1. Karmele Perez Lizarralde
  2. Eneritz Garro Larrañaga
Artículo
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Soziolinguistika
  3. Euskara
  1. JAKINGARRIAK
2018
Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Nagore Ipiña Larrañaga
  3. Arantzazu Ozaeta Elortza
Artículo
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. TANTAK
2018
Adi proiektua. Nola erantzun eskolan aniztasun sozioekonomiko, kultural eta linguistikoari?
  1. Pilar Sagasta Errasti
  2. Eneritz Garro Larrañaga
  3. Karmele Perez Lizarralde
  4. Amelia Barquin Lopez
  5. Nekane Arratibel Insausti
  6. Nerea Alzola Maiztegi
  7. Nagore Ipiña Larrañaga
  8. Ane Perez Saies
  9. Marta Quintas Quintas
  10. Eunate Arebiotorre Landeta
(Mostrar más +5)
Artículo
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Pedagogia
  3. Soziologia
  1. JAKINGARRIAK
2017
Irakasleen prestakuntza eta prestakuntzaren ikerketa:: hautu teorikoak, metodologikoak eta esperientziak. Prefazioa
  1. Matilde Sainz Osinaga
  2. Arantzazu Ozaeta Elortza
  3. Eneritz Garro Larrañaga
Capítulos y ponencias
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Pedagogia
  4. Unibertsitatea
  1. IKASTARIA
2013
Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena
  1. Idurre Alonso Amezua
  2. Matilde Sainz Osinaga
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Arantzazu Ozaeta Elortza
  5. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
Artículo
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. IKASTARIA
2012

Colaboradores

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Patrocinadores

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU