Buscar documentos
Filtros
Autores
Organizaciones
Áreas de conocimiento
Título | Autor(es) | Tipo de documento | Áreas de conocimiento | Organizaciones | Año |
---|---|---|---|---|---|
Trantsizioa eskola txikietatik bigarren hezkuntzara. Aldagai lagungarrien bila | Artículo | 2015 | |||
Taylorismoaren berrasmakuntza: euskal kooperatiba baten kasua | Artículo | 2004 | |||
Kulturgintzari begiratzeko betaurreko berriak. Bertsolaritzatik ikasten | Artículo | 2019 | |||
Kultura ez da bat-batekoa. Bertsolaritza aztergai | Libro | 2019 | |||
Irakaslearen rolari buruzko eztabaida. Ekarpen garaikideak eta historikoak uztartzen | Artículo | 2014 | |||
Immigrazioaren berri onak euskararentzat | Artículo | 2020 | |||
Iman-lekuak eta zirkulu kolaboratiboak, kulturasorkuntza biziberritzeko gako | Artículo | 2021 | |||
Ibilbide akademiko-profesionalak prekarizazio estratifikatuaren garaian: meritokrazia auzitan | Tesis doctoral | 2011 | |||
Euskal literaturaren irakurleak zenbat eta nolakoak diren aztergai. Soziolinguistikako datuetatik eta irakurketa-ohiturei buruzko ikerketetatik abiatuta | Artículo | 2013 | |||
Euskal hedabideak Euskal Autonomi Erkidegoan | Artículo | 2008 |
Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2
URLa
duelarik.
Copyright © 2024 UEU