Garro Larrañaga, Eneritz

Dokumentuak:
15 Erreferentzia
ORCID:
0000-0002-6148-8383
Filiazioak:
Mondragon Unibertsitatea
_

Bilatu dokumentuak

Dokumentu kopurua: 15

Erakutsi
Izenburua Egilea(k) Fitxategi mota Jakintza-arloak Erakundeak Urtea
Adi proiektua. Nola erantzun eskolan aniztasun sozioekonomiko, kultural eta linguistikoari?
  1. Nerea Alzola Maiztegi
  2. Nekane Arratibel Insausti
  3. Amelia Barquin Lopez
  4. Ane Perez Saies
  5. Pilar Sagasta Errasti
  6. Karmele Perez Lizarralde
  7. Eneritz Garro Larrañaga
  8. Nagore Ipiña Larrañaga
  9. Marta Quintas Quintas
  10. Eunate Arebiotorre Landeta
(Erakutsi gehiago +5)
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Pedagogia
  3. Soziologia
  1. JAKINGARRIAK
2017
Debate sozio-zientifikoaren lanketa irakasleen prestakuntza-prozesu gogoetatsu baten barruan
  1. Arantzazu Ozaeta Elorza
  2. Matilde Sainz Osinaga
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
Kapituluak eta ponentziak
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UPV/EHU arg
2021
Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena
  1. Arantzazu Ozaeta Elorza
  2. Matilde Sainz Osinaga
  3. Idurre Alonso Amezua
  4. Eneritz Garro Larrañaga
  5. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. IKASTARIA
2012
Debatearen lanketa eskolan euskaraz eta gaztelaniaz: zer ikasi dute ikasleek esku-hartze didaktiko baten ondotik?
  1. Matilde Sainz Osinaga
  2. Eneritz Garro Larrañaga
Hitzaldia
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UEU
2019
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleen argudiaketa zientifikoa: euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez idazten
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Ainara Imaz Aguirre
  3. Amaia Lersundi Perez
  4. Roberto Arias Hermoso
Artikulua
  1. Hizkuntzalaritza
  2. Hezkuntza (Eskola)
  3. Euskara
  4. Gaztelania
  5. Ingelesa
  1. EUSKERA
2025
Diskurtso erreferituaren erabilera jendaurreko debateetan
  1. Eneritz Garro Larrañaga
Artikulua
  1. Euskara
  2. Hizkuntzalaritza
  1. GOGOA
2008
Eleaniztasun gehigarriaren erronka: HUHEZIko hizkuntza plangintza Irakasle Ikasketetan
  1. Pilar Sagasta Errasti
  2. Karmele Perez Lizarralde
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Begoña Pedrosa Lobato
Artikulua
  1. Euskal Herria
  2. Soziolinguistika
  3. Unibertsitatea
  1. BAT
2010
Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen
  1. Arantzazu Ozaeta Elorza
  2. Eneritz Garro Larrañaga
  3. Nagore Ipiña Larrañaga
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. TANTAK
2018
Gelako interakzioa: irakasleen esku-hartzea eta ikasleen ahozko ekoizpena. Jolas arauen azalpena Lehen Hezkuntzako ikasleen eskutik
  1. Diego Egizabal Ollokiegi
  2. Arantzazu Ozaeta Elorza
  3. Matilde Sainz Osinaga
  4. Karmele Perez Lizarralde
  5. Eneritz Garro Larrañaga
Artikulua
  1. Euskara
  2. Glotodidaktika
  3. Haurrak
  4. Hezkuntza (Eskola)
  5. Soziolinguistika
  1. EUSKERA
2009
Ikasleen hizkuntza erabileraren eta kalitatean eragiteko elkarrekintza didaktikoa ardatz
  1. Idurre Alonso Amezua
  2. Karmele Perez Lizarralde
  3. Eneritz Garro Larrañaga
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Glotodidaktika
  3. Euskara
  1. JAKINGARRIAK
2021

Laguntzaileak

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Babesleak

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU