Garro Larrañaga, Eneritz

Dokumentuak:
15 Erreferentzia
ORCID:
0000-0002-6148-8383
Filiazioak:
Mondragon Unibertsitatea
_

Bilatu dokumentuak

Dokumentu kopurua: 15

Erakutsi
Izenburua Egilea(k) Fitxategi mota Jakintza-arloak Erakundeak Urtea
Adi proiektua. Nola erantzun eskolan aniztasun sozioekonomiko, kultural eta linguistikoari?
  1. Pilar Sagasta Errasti
  2. Eneritz Garro Larrañaga
  3. Karmele Perez Lizarralde
  4. Amelia Barquin Lopez
  5. Nekane Arratibel Insausti
  6. Nerea Alzola Maiztegi
  7. Nagore Ipiña Larrañaga
  8. Ane Perez Saies
  9. Marta Quintas Quintas
  10. Eunate Arebiotorre Landeta
(Erakutsi gehiago +5)
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Pedagogia
  3. Soziologia
  1. JAKINGARRIAK
2017
Debate sozio-zientifikoaren lanketa irakasleen prestakuntza-prozesu gogoetatsu baten barruan
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
  3. Matilde Sainz Osinaga
  4. Arantzazu Ozaeta Elortza
Kapituluak eta ponentziak
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UPV/EHU arg
2021
Debate soziozientifikoa herritar kritikoa formatzeko lanabes: Sekuentzia Didaktiko baten proposamena
  1. Idurre Alonso Amezua
  2. Matilde Sainz Osinaga
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Arantzazu Ozaeta Elortza
  5. Agurtzane Azpeitia Eizagirre
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. IKASTARIA
2012
Debatearen lanketa eskolan euskaraz eta gaztelaniaz: zer ikasi dute ikasleek esku-hartze didaktiko baten ondotik?
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Matilde Sainz Osinaga
Hitzaldia
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  3. Hizkuntzalaritza
  4. Euskara
  5. Gaztelania
  1. UEU
2019
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako (DBH) ikasleen argudiaketa zientifikoa: euskaraz, gaztelaniaz eta ingelesez idazten
  1. Roberto Arias Hermoso
  2. Amaia Lersundi Perez
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Ainara Imaz Aguirre
Artikulua
  1. Hizkuntzalaritza
  2. Hezkuntza (Eskola)
  3. Euskara
  4. Gaztelania
  5. Ingelesa
  1. EUSKERA
2025
Diskurtso erreferituaren erabilera jendaurreko debateetan
  1. Eneritz Garro Larrañaga
Artikulua
  1. Euskara
  2. Hizkuntzalaritza
  1. GOGOA
2008
Eleaniztasun gehigarriaren erronka: HUHEZIko hizkuntza plangintza Irakasle Ikasketetan
  1. Pilar Sagasta Errasti
  2. Karmele Perez Lizarralde
  3. Eneritz Garro Larrañaga
  4. Begoña Pedrosa Lobato
Artikulua
  1. Euskal Herria
  2. Soziolinguistika
  3. Unibertsitatea
  1. BAT
2010
Elkarrizketak irakasleen prestakuntzarako bitarteko: irakasle-bideratzaileen jarduna ezaugarritzen
  1. Eneritz Garro Larrañaga
  2. Nagore Ipiña Larrañaga
  3. Arantzazu Ozaeta Elortza
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Didaktika
  1. TANTAK
2018
Gelako interakzioa: irakasleen esku-hartzea eta ikasleen ahozko ekoizpena. Jolas arauen azalpena Lehen Hezkuntzako ikasleen eskutik
  1. Diego Egizabal Ollokiegi
  2. Arantzazu Ozaeta Elortza
  3. Matilde Sainz Osinaga
  4. Karmele Perez Lizarralde
  5. Eneritz Garro Larrañaga
Artikulua
  1. Euskara
  2. Glotodidaktika
  3. Haurrak
  4. Hezkuntza (Eskola)
  5. Soziolinguistika
  1. EUSKERA
2009
Ikasleen hizkuntza erabileraren eta kalitatean eragiteko elkarrekintza didaktikoa ardatz
  1. Karmele Perez Lizarralde
  2. Eneritz Garro Larrañaga
  3. Idurre Alonso Amezua
Artikulua
  1. Hezkuntza (Eskola)
  2. Glotodidaktika
  3. Euskara
  1. JAKINGARRIAK
2021

Laguntzaileak

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Babesleak

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU