Jolasaren arakatzea eta planteamendua genero-ikuspegitik Haur Hezkuntzako etapan

Artikulua

Egilea(k):
Retes Nuñez, Enara, Rodriguez Negro, Josune, Martinez Merino, Nagore
Urtea:
2024
Erakundeak:
UZTARO (Aldizkaria)
Zenbakia:
131
Hasiera-orrialdea:
51
Amaiera-orrialdea:
68
SHU:
79
Jakintza-arloak:
Jolasak, Hezkuntza (Eskola), Generoa, Haurrak
DOI:
https://doi.org/10.26876/uztaro.131.2024.5081
Ikusi:
aldizkariak.ueu.eus

Laguntzaileak

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Babesleak

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU