Inguma
Euskal Komunitate Zientifikoa
Home
About Inguma
Data
Home
About Inguma
Data
Contact
EU
ES
EN
FR
Salbotx Alegria, Nora
Author
Document:
10 References
Affiliations:
Administrazio Publikoa
Document (10)
Document (10)
Articles (5)
Introductions (1)
Books (1)
Conferences (2)
Courses (1)
Contact
Data
Alphabetically
Reggio Emilian eta Finlandian egin, egin zuten
Nora Salbotx Alegria
,
Ibai Redondo Beitia
Article
2023
Hezkuntza (Eskola), Finlandia
ERRIA
View
Askatu edo moztu. Euskal hezkuntzagintzaren erronka zahar eta berriak
Nora Salbotx Alegria
Book
2021
Pedagogia, Politika, Euskal Herria
IRATZAR
COVID19az, distopiaren falaziaz, (tele)hezkuntzaz eta zaintzaren pedagogiaz
Nora Salbotx Alegria
M.C.P (artikulua)
2020
Hezkuntza (Eskola), Antropologia, Generoa, Haurrak, Euskal Herria
ELKAR arg
View
Hezkuntza sistemen zuloak
Nora Salbotx Alegria
,
Ibai Redondo Beitia
,
Maitane Nerekan Umaran
,
Aitzol Gil de San Vicente
Article
2020
Hezkuntza (Eskola), Euskal Herria
ERRIA
View
Kokapena: Ebaluazio Hezitzailea. Marko teorikoaren aurkezpena; oinarri pedagogikoen garapena; dekalogoa
Ruben Iglesias San Sebastian
,
Nora Salbotx Alegria
Conference
2020
Pedagogia, Hezkuntza (Eskola)
UEU
XXI. mendeko euskal hezkuntza; bizi ala iraun?
Nora Salbotx Alegria
Article
2019
Hezkuntza (Eskola), Politika, Soziologia, Euskal Herria
ERRIA
View
Haurrak herriak eraikitzen: etorkizuneko hiritarrak vs gaurko herritarrak
Nora Salbotx Alegria
Article
2019
Arkitektura, Soziologia, Haurrak
JAKIN
View
Umeak herriak eraikitzen (Elizondo)
Nora Salbotx Alegria
Conference
2019
Hezkuntza (Eskola), Antropologia, Arkitektura, Generoa, Haurrak, Euskal Herria
UEU
View
Idazketa kolaboratiboa konstruktibismoan; hizkuntza idatziaren garapena eskolatzearen lehen urteetan
Nora Salbotx Alegria
Course
2018
Hezkuntza (Eskola), Pedagogia, Haurrak
UEU
Eskola txikiak, ikt-ak eta idazketa kooperatiboa
Nora Salbotx Alegria
Article
2008
Hezkuntza (Eskola), Teknologia, Pedagogia, Haurrak, Gazteak
JAKINGARRIAK
View
Contact the author
Your Name
Phone number
E-mail
Subject
Message
_