Konduktismo eta konstruktibismotik abiatuz Haur Hezkuntzako ikasgeletako praktika hezigarrien azterketa

Article

Author(s):
Carbajo Díaz, Ana, Idoiaga Mondragon, Nahia, Belasko Txertudi, Maitane
Year:
2020
Organizations:
IKASTORRATZA (Magazine)
Number:
25
First-page:
151
Last-page:
178
UDC:
37
Knowledge-areas:
Pedagogia, Psikologia, Haurrak
DOI:
https://doi.org/10.37261/25_alea/6
View:
www.ehu.eus

Contributors

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Sponsors

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU