Sekuentzia Didaktikoen onurak testuak ekoizten irakasteko: Irakasle-eskolako ikasleekin egindako esperientzia baten emaitzak

Artículo

Autor(es):
Ibarra Atutxa, Jaione
Año:
2012
Organizaciones:
IKASTARIA (Revista)
Número:
18
Página-inicio:
137
Página-fin:
152
CDU:
37
Áreas de conocimiento:
Hezkuntza (Eskola), Didaktika
Ver:
www.eusko-ikaskuntza.eus

Colaboradores

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Patrocinadores

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU