Bilatu dokumentuak
Iragazkiak
Egileak
Erakundeak
Jakintza-arloak
Urteak
| Izenburua | Egilea(k) | Fitxategi mota | Jakintza-arloak | Erakundeak | Urtea |
|---|---|---|---|---|---|
| Eskola txikiak, ikt-ak eta idazketa kooperatiboa | Artikulua | 2008 | |||
| Idazketa kolaboratiboa konstruktibismoan; hizkuntza idatziaren garapena eskolatzearen lehen urteetan | Ikastaroa | 2018 | |||
| Haurrak herriak eraikitzen: etorkizuneko hiritarrak vs gaurko herritarrak | Artikulua | 2019 | |||
| Umeak herriak eraikitzen (Elizondo) | Hitzaldia | 2019 | |||
| XXI. mendeko euskal hezkuntza; bizi ala iraun? | Artikulua | 2019 | |||
| COVID19az, distopiaren falaziaz, (tele)hezkuntzaz eta zaintzaren pedagogiaz | Kapituluak eta ponentziak | 2020 | |||
| Kokapena: Ebaluazio Hezitzailea. Marko teorikoaren aurkezpena; oinarri pedagogikoen garapena; dekalogoa | Hitzaldia | 2020 | |||
| Hezkuntza sistemen zuloak | Artikulua | 2020 | |||
| Askatu edo moztu. Euskal hezkuntzagintzaren erronka zahar eta berriak | Liburua | 2021 | |||
| Reggio Emilian eta Finlandian egin, egin zuten | Artikulua | 2023 |
Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2
URLa
duelarik.
Copyright © 2024 UEU





