Genero-ekitaterako bideak marrazten hezkuntzan: Erdi Aroko historiako gaien analisia eta proposamena

Article

Auteur(s):
Rodriguez Martin, Eider, Campos Lopez, Teresa
Année:
2024
Organisations:
IKASTORRATZA (Magazine)
Numéro:
33
Première page:
1
Dernier page:
33
CDU:
37
Domaine de connaissance:
Hezkuntza (Eskola), Historia, Generoa
DOI:
https://doi.org/10.37261/33_alea/1
Voir:
www.ehu.eus

Contributeurs

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Sponsors

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU