Lehen Hezkuntzako irakurmen gaitasunaren azterketa: heziberriren eta ISEI/IVEI-ren proba diagnostikoen analisia eta proposamen metodologikoak

Artikulua

Egilea(k):
Zaldúa Larraza, Ane
Urtea:
2019
Erakundeak:
IKASTORRATZA (Aldizkaria)
Zenbakia:
23
Hasiera-orrialdea:
36
Amaiera-orrialdea:
80
SHU:
37
Jakintza-arloak:
Hezkuntza (Eskola)
DOI:
https://doi.org/10.37261/23_alea/2
Ikusi:
www.ehu.eus

Laguntzaileak

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Babesleak

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU