Berrikuntza prozesuetan irakaslearen rolak duen garrantzia eta eragina: Bizkaiko ikastetxe baten ikerketa kasua

Article

Auteur(s):
Salterain Alberdi, Igor, Barandiaran Arteaga, Alexander
Année:
2021
Organisations:
TANTAK (Magazine)
Numéro:
33.1
Première page:
107
Dernier page:
136
CDU:
37
Domaine de connaissance:
Hezkuntza (Eskola), Haurrak
DOI:
https://doi.org/10.1387/tantak.22203
Voir:
ojs.ehu.eus

Contributeurs

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Sponsors

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU