Ikaskuntza Zerbitzuan oinarritutako Gradu Amaierako Lanen azterketa, ikasleen identitate hezitzailea eraikitzeko eskaintzen dituzten aukerak

Article

Auteur(s):
Lopez de Arana Prado, Elena, Sáenz de la Fuente, Itxaso, Prol Godoy, Maitane, Fernandez , Irati
Année:
2019
Organisations:
TANTAK (Magazine)
Numéro:
31.1
Première page:
149
Dernier page:
175
CDU:
37
Domaine de connaissance:
Pedagogia, Unibertsitatea
DOI:
https://doi.org/10.1387/tantak.20504
Voir:
www.ehu.eus

Contributeurs

Euskaltzaindia logoa
Deustoko Unibertsitatea logoa
Euskla Herriko Unibertsitatea logoa
Mondragon Unibertsitatea logoa

Sponsors

Eusko Jaurlaritza - Kultura Saila logoa
Bizkaiko Foru Aldundia logoa

Inguma datu-baseak OAI 2.0 delakoa onartzen du, oinarrian https://www.inguma.eus/oai2 URLa duelarik.
Copyright © 2024 UEU